Nytt år, nya löften.

Ja så var julen över, och nyår är imorgon. Nyår är kung, man får alltid vara så snygg, haha. Frågan är vad som händer, ingen vet ett dugg. Vet iallfall att jag och märtin ska till Mamma och käka god mat, sen vetja icke.
Snart ska jag fara in till Valbo/Gävle och inhandla nyårs kläning och massa krams. Sen ska man väl ha nå fin champange och spruta på tolv slaget, men min käre pojkvän sitter hemma och är sur så blir lite svårt att gå på systemet då. 

Jag har 2st nyårs löften som jag ska försöka hålla.
 
1.Bli ekonomisk.
2.Sluta röka.

Observera att jag ska försöka, så vill inte höra nå idiot som står och gnatar på en att "skulle inte du spaaara peeeengar Nichole" Då tänker jag bara handla ännu mer. Så de så!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gumman med nyårslöfterna, så länge man försöker och har det i åtanken så är det bra!

Kram syns i morgon pluttan



2009-12-30 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0