rallyrallyrally

Satt precis och tänkte på vad fan jag ska blogga om, ganska svårt det där. Helt ärilgt så måste nog alla sitta och tänka, hmmm vad ska jag skriva om idag som kan bli intressant. Ja om man inte gör som jag och skriver ner alla saker man kan rusa loss på. Funkar det åh, skönt att skriva av sig. Så nu tänkte jag skriva om vad jag gjort idag.

Jobbat. kul. nej. Jag utbildar mig till murare/plattsättare. Så idag fogade jag ett golv och sen täta jag ett badrum. Lätt. Ja jobba och jobba, praktik, jobbar fredagar när vi har tomt på shemat. Sen fundera jag väl på livet lite under tiden jag jobbade. Höll mest på att tänka på rally och folkrace. Hur jävla mycket jag längtar till våren för att få tävla fr igen. Och till vintern så jag kan leka med min blivade 240 i skogen. Hur jäääävla mycket jag vill köra rally, när det kanske är lämpligast att gå licenskurs för rally och vart man gör det funderade jag också på. Nästa vinter ska jag kört min första rally tävling hoppas jag på. Ja är väl ungefär vad som cirkulerar runt i min brain om dagarna.

Fan vad jag älskar att köra bil igentligen, värdelöst att åka på 90väg mellan sandviken järbo. Men damn resten då? wöööööööööööhööööw. Jag blir kung, ett löfte. Vadå, jag är tjej och ska bli bra på rally? Självklart. Jag rattar då fan inte med kuken. Igentligen borde det vara jävligt jobbigt om någon skulle råka köra bil naken och få boner, då lär väl kuken ta i ratten? Måste be min pojkvän prova. haha kul om man fick ett kort på det, fast det vill nog inte han att jag lägger ut här. skit samma
vi hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0