HEJ!

ja nu istter man här igen med en ny öppnad blogg, helt ny och ren. Hade tänkt att vara lite emra aktiv och inte uppdate ones a månad. Jag kan bli jävligt irreterad på olika saker, och vill lixom skrva av mig. Men dock så glömmer jag alltid vad jag blev så förbannad på så hinner inte skriva, tycker att man har ett genialiskt blogginlägg, men sen rinner det ut i snön. Varje fall så har jga inge speciellt att skriva nu, så skriver bara för att få skriva första inlägget.

Men jag var in på Fridalytter bdb nyss och där hittade jag några bilder från något år back, som jag tänkte lägga upp. Kör på den, hörts.



Ruggby i storvik, outfitten gjorde mig bättre.


ja Nichole under åren 06-07.


Blev några kvällar hos isabelle också, öl/poker.


haha, en poker kväll, kan varit 06? 07 typ,


peace and love, 07. Friffi and i.

fruktansvärt tråkigt inlägg, men ska väl förhoppningsvis bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0