Jag blir glad om iaf EN människa kan hålla med mig och förstå mig. OM MAYAFOLKET

Nu har jag fått nog, jag var stupsäker på att Jorden skulle gå under 2012 21 december. MEN vem sa det, jo Mayafolket, pappa berätatde att Jehovas sa att jorden skulle gå under 1974 om jag in minns fel på året han sa. Var nån snubbe i kgn som hade sålt hus, affärn och hela skiten åh flyttat ut i en husvagn. Skön dude. vad jag vet så är jorden kvar?

Vilket fall som helst, vad kommer all fakta ifrån, vart kan man kolla i deras kalender? Kan någon berätta det? Jaa folk säger att de förutspådde tsunamin, och alla katastrofer som hänt senaste tiden. VART KAN MAN FÅ TAG PÅ KÄLLA? Käll anvisning, någon? " vart har du härt det ifrån" - Jag läste om det. "okej", Lät läskigt tänker man? Vad tog det kritiskatänkadet vägen?

Vad fan hände, jag kan skriva på internet att jag träffat gud.  Testa googla på mayafolket, vad kommer det upp, vad dom tror på och att deras kalender är så säker, dom prickade fel på en dag på 6000 dagar, och vi gör det vart fjärde år. VART ÄR KALENDERN JAG VILL SE, LÄSA OCH TA I DEN, och kolla vad mer för roliga tecken dom har på dagarn, de hade en våg samma dag som tunamin, sägs det. Jaha kan jag få se det? Hur ser den ut, som våran? Satt en liten mayaindian 26 december 2004, jahaa idag har Stefan och Staffan namnsdag, och så är det en liten våg där? Happ undra vad den betyder, 4h timmar senare... HOLY JESUS EN TSUNAMI. 

Nej nu får det fani mig vara nog, ska jag tro på jordens undergång ska jag ha källförteckning på det !

Kommentarer
Postat av: brander

skön text ;)

2010-04-20 @ 17:35:32
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0