Kanske lite underhållande läsning för den uttråkade.

Halloj, denna helg har bestått av vin. Märkligaste händelsen hände på fredag natt. Kom hem, gick raka vägen till sängen. Innan så låste jag upp dörren och tog med nyckeln in. (Vi har den gömd ute) Varje fall , jag gick till sängen ja, gick ner igen spydde ur mig, smög till sängen. I tron om att pappa låg i sin säng och sov. Sen somnar jag, helt väck i huvudet så hör jag låångt borta att det ringer, fattar ingenting. Sen bankar det på rutan i mitt rum, mitt rum ligger på på andra våningen i pappas hus. Och tänker för mig själv : Kan idioten sluta banka på fönstret, pappa kommer vakna. Efter jag börjat fatta mer tittar jag upp då hänger pappa där?? Samtidigt börjar jag prata med honom genom fönstret, och pappa säger. - Jaaa kan du öppna dörren?! Jag kommer inte in. Jag tittar bara på han, som han är dum i huvudet. Sen svarar jag i mobilen, pappa i andra änden, samtigt som han tittar in genom mitt fönster: -NICHOLE KAN DU ÖPPNA DÖRREN. Då kopplar jag lite, samtidigt undrar jag. Ofta min pappa kan klätra på träfasader? Konsigt. Dagen efter vaknar jag och tänker wtf, kollar ut genom fönstret och där står en stege på minst 3m som han fick gå och hämta i garaget. Stackars, men skratta bra nog dan efter.

ååh vad jag älskar att ha hemlisar. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0