Sommar 2010.

Tjena, denna dag har varit en kanon måndag, bästa måndagen på länge. Hatar måndagar i vanliga fall. Men började dagen emd frukost och sen for iväg till skolan, nationella muntliga.. Jag är en ganska hög ljud människa som inte alls har något problem att prata med folk eller i en grupp. Men senate året har jag börjat rodna för minsta lilla till och med bland kompisar, förstår inte vad som hänt. Så nationella var en fucking pain in the ass, jag flumma kände ansiktet hetta innan jag ens börjat prata. Hade ögon kontakt med mitt hjälp papper, som jag inte ens såg bokstäverna på. Helt sjukt, vad har hänt?

Vilket fall som helst åkte jag hem efter sista lektionen religon, gick helt okej idag, mer intressant. Kom hem pappa höll på med Lax och potatis, älskar det. Under tiden gjorde jag lite nytta och tvätta bilen. Sen ringde madde och fråga om jag skulle med till valbo, lätt. Hon åker ju till portugal i 5 veckor på praktik, kommer sakna henne. Meen kommer förmodligen och hälsar på :D Efter valbo letade vi efter cilla på resecentrum men hon jobbade, så vi åkte till trebo och käkade glass. Sen fick hon köra hem mig, och det blev en lååång promenad, ska bli en sån varje dag. Plus bigga upp musklerna 4,5 dagar i veckan. HÅRD träning till sommaren. Första gången i mitt liv ska jag fan vara musklig och inte helt jävla rak i kroppen. NU ska jag ut och snacka lite shiet.
Godnatt så länge, byebye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0