Ett provocerande medelande till Gud.

Igår kväll skulle jag vara duktig och träna lite hemma, så där står jag och stånkar åh frustar på crosstrainern, ska ringa ett samtal då händer det.. När jag äntligen får för mig att vara lite hälsosam i mitt nu ohälsosamma liv straffar gud mig genom att paja min telefon. Det gör ont i hjärtat, jag älskar min telefon.

Tack gud tack så mycket.
Tack för du förstör mina stunder med sms,
Tack för du förstör mina viktiga samtal när jag kör bil,
Tack för du får mig att framstå som en fjortis som inte klarar sig utan mobilen.

TACK SÅ MYCKET, nu ska jag supa sönder mig och göra allt inte en flicka "ska" göra enligt din jävla bok, den är förresten skit dålig, ingen vill igentligen läsa den, men alla är för rädda att säga det, för de vill sitta och pilla navlen i himmlen, jag för övrigt ska festa med Elvis & djävulen i "helvetet"  Ska skaffa en pojkvän för kvällen och vara otrogen med en TJEJ! HA-HA-HA. Vad ska du Gud göra åt saken? Jag ska överkonsumera alkohol också, ska ljuga, svära och stjäla så du fixar min mobil som är på lagning, du kan nog se vart den är på lagning för antar att du kan se över en del ställen på jorden. Den ska funka när den kommer hem.




Kommentarer
Postat av: CILLSson

haha crazyy nichole :)

2010-02-05 @ 19:40:52
Postat av: sherf

du har ju adhd;) haha

2010-02-05 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0