Why should i think about you, when i can think about me?

Anna-Nichole Björnmyr, jag går min egen väg och gör det som faller mig in, spontant och älskar öl. tycker om att röja sönder, och köra folkrace, vill jag göra något gör jag det, jag är galen, tycker om mat och lär byta trosor om jag hör av v8 varva, jag kanske inte är som andra tjejer, men jag är tjej och älskar att shoppa, jag är allt jag vill vara och kommer alltid vara det, jag har mina kära vänner som betyder allt, jag tänker inte låta någon ändra på mig, jag har det jag behöver, vad mer kan man begära? jag har nu tänkt mycket de senaste månderna och idag just nyss påminnade jag mig själv om det här som jag skrev ovan. En person ska inte få mig må dåligt i flera månader, bara tänka på dig. Aldrig, nu går jag.. Tro vad du vill, du vet vad jag känner och vill. Du är den jag vill vara med, men jag ska vara jag.

Jag ska älska livet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Go girl, jäkligt ballt skrivet, skön stil ;) !

2010-02-22 @ 15:30:04
URL: http://mxmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0