Konstiga saker jag säger när jag sover.

Jag är en av de personer som pratar i sömnen jämnt, och det blir inte bättre om jag har drucke öl heller,  Jag kan säga vad som helst och med ingen som helst samanhang överhuvudtaget. Jag vet inte vad det beror på varför man pratar i sömnen, har läst någonstans att det har att göra med att man är stressad och inte hjärnan slappnat av.
Hursom helst så kollade jag på Extrema bilar igår och då var bla en Merca med som var helt klädd i Swarowski stenar, och självklart började jag prata om det precis när jag bestämt mig för att stänga ögonen för natten, först hade jag sagt att man skulle vara som Hannah Montana, leva lyx livet och ha en swarowski merca. Varför hannah Montana? Jag kommer nog börja skriva ner allt på bloggen jag pratar om i sömnen så störda saker ibland. Ska be Martin spela in det nästa gång, blir det ljufklipp istället. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0