Sommar?

Jag är en vinter människa, men kan inte låta bli att längta till sommaren när man kollar på gamla bilder från sommaren 2009, som igår tex kollade jag på Rolnadz Kärlek och Ananas på tv4, då vela jag helt plösttligt börja jobba?! För vi nötte sönder Rolandz när vi var i Ockelbo och putsa ner ett hus. Och det börja väl bli lite feelings mellan mig och märtin där också satt:)

Sommarn är underbar, tänk bara kläderna man kan använda, man blir så kreativ på någe vis, en tröja kan man använda på 10 olika sätt beroende på vad man har till den. Och jeans short, jag älskar dom finns det något heter på sommaren? Slitna gamla uppvikta ljusa, grrr. Nä sommaren är speceiell, den är magisk.

Men för att inte tala om folkracen, men det tänker jag inte tråka ut er med nu. Men det är något som jag ser framemot nu så håller på att krypa ur mitt vita vinter skinn. Men säsongen börjar i April/Maj så så långt är det inte kvar;D




I löööööve


I love to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0