Walk of shame.

Går kvällen var trevlig, förutom ett par missöden. Tex när killar ska visa sin manlighet genom att knuffa på varandra och säga "vela ru nåt ällä" "vah vahvah" "KOM DÅ; ÖÖH IHEHE KOM DÅ" Tycker deras betende påminner om mina dagis tider när ens största fiende var hon/han som tog min docka som jag lekte med, då kunde man bli arg pch slänga en annan fulare dock på den personen. Men åter till dom könsmogna pojkarna som ska knuffas, ja de ser väl hällre att man säger att de slogs, värsta är när de inte ger sig, ska fortsätta skrika och greja när man särat på dom? VAD ÄR PROBLEMET? Lär nog in i en fight och se vad som är grejen. Statsa på blåöga ikväll.

Ikväll blir det öla ännu mer, fast nu blir det hem till Allanballan och erikperik, blir nog nice. Hela gävleborg skulle dit tror jag.

Var in till valbo igår med cecilia och magdalena, gjorde ett klipp som jag aldrig gjort. Kikat på ett par skor i ungefär 6månader, men varit osäker på vad tusan jag kan använda dom till. ordpris 1000kr, mitt pris 200kr, klippt och skuret, fint med rea.


yeeey, love them.


HATAR fjantiga avkörningar, fyller ingen lösning. Lite emr action om jag kommit på världens feting ställ och kört av rulla med bilen och få åka ambulans. Nä nu var det så att jag åker lite för fort och det går bara rakt fram. TÖNTIGT! Får skotta loss mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0