I princip helg.

HALLOJ, vilken härlig dag det är. Livet leker. Kom från jobbet nyss, nästan helg nu, ledig på fredag tyvär. Imorgon blir det bara att foga, chefen är i göteborg och kurt i fjällen, va fan gör jag hemma? Säg det, men på lördag blir det öSSSS, Studentkryssning. Kan bli ganska jävla skit kul, älskar kryssningar haha. Och detta till min tjejer: vad säger ni om grillning och lite öl hos mig på fredag, ladda lite inför lördagen? Hör av er isf:D Jag är så dålig på att höra av mig.

Just ja Yogan igår gick bra, skönt som fan. Synd att jag inte kan slappna av ordenligt, man ska typ ligga stilla i 10min och se vågar och inte känna kroppen eller golvet i slutet. Jag kan inte varva ner för 5öre, Så länge man gör övingarna går det bra att varva ner, men ska man ligga tvärstilla, my ass. Funkar inte. Skönt att någon fes, är totalt omöjligt att inte garva när man inte FÅR garva, försökte men gick inte. Haha, mogen f19. Nu ska jag stick till Shervin. I bakrunden på radion hör jag fiaskot från igår, BRA GJORT SAIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0