Janne kokar bara rivet kafffe han

Halloj, upptäckte idag att jag har ett beroende. Inte nog med ciggen, så ska man få sk kaffe sug, jag har drucke kaffe i jag vet inte hur många år, ända sen jag var liten drack jag det. Fast med massa mjölk och 2st socker bitar, på ett fat med mariekex, as gott. Vilket fall så har jag inte drucka nå kaffe sen i morse och brukar bli en 4,5koppar om dagen, så kände jag mig röksugen, sen tänkte jag efter "-hmm nichole, du rökte nyss, det måste vara KAFFE; wtf", its fucking kaffe sug. Har tänkt att alla som är "beronde" av kaffe inbillar sig, my ass. Sitter just nu och avnjuter en go kopp, min pappa är kung på kaffe. NU ska jag byta om, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0