MÄÄÄÄÄÄÄÄNRÅA! Jävla bal.

Jaha var man in till gävle idag med mormor och kollade på balklänningar, in på gimlins hittade en klänning jag vela ha, fick världens snyggaste midja PLUS tuttar, likelike. MEN färgen, vilken jävla färg ska man ha?! Så slutade med att vi åkte därifrån tomhänta och jag med massa i tankarna, ska det vara så svårt. Jag vill inte ha någon som alla andra har, vill inte ha för skrikit, inte för tårkigt, inte för utstickande. Ja fanns mycket att välja på, blir så less. Trodde jag visste vad jag valt, gräddvit, men nee det skulle jag se vit ut, SE VIT UT? Jag är vit, vitt på vitt kan inte bli vitare, snarare brunare. Panik, sen skor accsesoarer osv. Grattis Nichole, jag kommer ha fått en hjärtsnörp innan det här är klart.

imorogn är det iallafall studentkryssning, delar hytt med shervfa dubbel säng, hmm. Men som sagt halva hytten är min och jag gör vad jag vill på halva sidan av hytten, mohaha. OAVSETT VAD DU SÄGER SHERVIN TORKSKÅP!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0