Bilbingo

Nu är våren här och även bilbingot, första brickan andra spelet, 700kr rakt ner i fickan. Äntligen börjar jag få tur i spel, dock så tur i kärlek var det dåligt med. Men som man säger, Tur i spel otur i kärlek, och viseversa. Men skiter man väl i, heller en miljon kronor än pojkvän. Kan ha lika kul med en skoter eller en bil med 700 häst i som med en pojkvän. Kan hänga med mina vänner 24/7, supa varje dag utan tjat om myskvällar, men har iofs jag gjort även fast jag har pojkvän. Men nu tänker jag iallafall vara singel heela året ut, minst. Nu är hela gävleborg vara ut plockat och sönder gökat, så inte tänker då jag vara där och naffsa på nå begangnat skit. Färskt kött utanför Gävleborgs gränser, han ska vara:  Motorintresserad, ska hålla på med något inom det,Ingen stekig jävel,Ingen fattig lapp, jag vill göra saker utan att bjuda jämnt, Ingen raggare, Bil som går som fan, men inte om jag inte hunnit köpt ny bil. (aldrig att jag kommer sist), Streetstil, utan att se hipphoppig ut men inte för proper, Impulsiv, Ingen planerare, Rolig utan att bli dryg, Supa som fan men ingen alkis ,Mysig , Självständig, Självsäker utan att tro att han äger hela världen, ha sexiga bruna ögon, vara grym i sängen första gången inte efter 100ade gången, inte vilja ha barn, låta mig ha rätt jämnt, lukta gott, byta kalsonger varje dag, och borsta tänderna 2ggr om dagen, vissa killar fattar inte det. Tycka om alla mina vänner och kunna umgås med dom,  m.m.m.m.m.m. Så känner du dig träffad är vi skapta för varandra. Vadå kräsen? nejnej! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0