Gårdagen då?

Vad i helvete, till och börja med vaknade jag 13.15, halva dagen borta. Skit kul, rusar upp och slänger på mig kläder, och kommer på att bilen står i Sandviken jippie. Tar mig in dit, käkar, hämtar chefen i Järbo kör in han och hans vänner till Läkerol. Enda som går i mitt huvud är vin vin vin.
Skönt att avsluta dagen med fest, yeah right. Hur som helst så gäsar jag hem fort som fän gör käk, sminkar och grejer kommer till Sanna vid 8 vi ska till Kristians whiteparty kl 09.30. Hets dricka där. Min kväll avlutas kl 23.00  sover på lobbys toa i en halv timme sen får jag hämtning däckar i baksäte. Vaknar upp hemma kl 06.00. Vilken jävla skit kväll, jag som var så snygg.
Denna dag har jag ett mål, städa mitt rum. Och kanske sätta upp gardiner som jag funderat på i ett halv år ungefär.



Skönt att Cecilia är snygg iallefall.




Hmm, dax för att plocka upp lite kanske. Relativt fint nu.

Kommentarer
Postat av: cillson

haha nichole vad har du gjort med rummet!??!?! haha sjukt stökigt

2010-10-12 @ 13:45:21
Postat av: nichole

gillar inte att städa, suger.

2010-10-12 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0