ANNAnichole

Hej! Denna dag är lite halv tråkig, vet inte riktigt vad jag ska hitt på, min lovley pojkvän sitter nere med mina kära brüscher och förmodligen lirar wow. Ser väldit mycket fram emot denna helg den kommer nog bli kungigast på länge, fredag tänker äntligen therese ta och fylla 18, så blir väl utgång på det. And then, lördag sthlm med cillzone, inte kan Mathilda och Madelene tro att de kan smita från oss bara för dom ska dit och jobba, no no så här kommer vi. Lite bönder som tänker visa sthlmarna hur man festar i norrland! hiehhee

Just ja, blev lite extra glad idag när jag och märtin kom hem till Järbot för vi orka inte laga mat hos han, då fick jag en namnsdags peng, så alla mina trogna läsare. Gratta mig.
Det var allt för mig tack hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0