uppdate

sådär ja, firma festen var lite skit rolig iallefall, drack glögg, bowalde käkade god mat och drack öl. Mysigt värre.
Var på kryssning dan efter och inhandlade lite inför jul/nyår, mådde dock skit på båten, blåste som fan och ja då blir det vågor. Efter kryssning var jag ut och skulle leka rally kung, gick bra.... körde av bra rejält. HAde sån jäklans tur att det stanna en kille och drog upp mig, tur han hade 4wd annars hade den dått kvar tills i morse. hieh
VIsste ja. Grattis till körkortet babyboy.

För tillfället sitter jag i jf med nathalie robert och martin, ska ha vårat fredagsmys nu, hiehehe. FÅr se vad det kan bjuda på för skit idag då.


Martins sötis hund som fryser lite efter en promenix i kylan.


3dje gången gillt grattis,

kalas gött.

jaa vacker bild jag fick på min avåkning, men ni som bor runt mina hood i kungsgården kan se mitt emot gamla marin och fritid det vackra min bil lämna efter sig, någon dec till och jag rullat, GRYM-T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0