Världens bästa kväll.

helgen var den bästa på evigheter, stockholm var så fruktansvärt roligt. Inte skrattat så mycket på länge och det behövdes. Såg ganska mörkt ut från början, tog mig och cilla att hitta till Brevik på lidingö ungefär 2h timmar, det bör tilllägas att vi ahde GPS. Sen kommer polisen mitt upp i alltihopa och ska kolla körkort och blåskontroll på mig, jag höll på skita ner mig.

Vi börjar förfesta kl 00.00 slängde på oss kläder och sprang till tåget med Madde, skulle möta upp Max, Mathilda och hennes cousin på s-plan. När vi väl står och väntar på tåget, har cilla glömt bankkorter, jag mobil, några kontanter och ciggen i hållplatsen. Madde upptäker att kortet så man kommer in på hotellet ligger kvar på rummet. Jävla kaos. Men vi kommer ner in på krogen dansar super och skämmer ut sig, jag ramlar ut från spybar, det står ungefär 150 människor minst utanför och köar jag flyger bokstavligt talat ut från stället, vakterna sliter upp mig, men otroligt nog fick jag vara kvar där, trodde de skulle tro jag var för full. Men jag skrattat bara och tog en cigg.

Efterfest på öster tror jag det var, vi var nog världens uddaste gäng, stötte på tore från fcz så han hängde på hans polare janne som var riktigt jävla rocker, och sen någon typ av steksnubbe på 30+, och så vi 4ra brudar. Men kul så innihelvete hade vi. Vi kom hem vid 8a och skratta hela vägen hem.

Bilder läggs ut vid senare tillfälla mathilda got the pictuers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0