who am i?

Sitter just nu och andas som jag haft kol i 25 år och ska snart dö. Är förkyld med andra ord. Sutte och lira blits hela dagen på facebook och drucke the. Hur som helst började jag fundera på vem fan jag är? De flesta tänker "klart jag vet vem jag är" Men man har nog inte tänkt igeom det så mycket. Ett scenarium; sitter på jobb intervju
-"Ja Nichole, ditt cv ser bra ut, men kan du beskriva dig själv med 3 ord?"
"- öh ja, Galen, oseriös och äcklig, asså jag menar, jag gör det jag vill, orkar aldrig vara seriös och skiter någon i ansikte om jag får lust." Låter frescht.  Ja men sån är jag tyvär.

Men jag är jävligt envis och har jag gett mig fan på något så blir det så. Tror nog jag aldrig gett mig på något och ej slutfört det jag bestämt mig för. (Om man bortser från mitt rum hos pappa) Stått halv tapetserat i 1 år. Hur skulle ni beskriva er med 3 ord? Hatar det klysciga "Social, trevlig och glad"

Mina mål innan 30

  • Kört mitt första rally innan nästa vinter.
  • Vinna X-cupen nästa säsong.
  • Byggt mitt eget hus.
  • KANSKE ha ett barn, beror helt på hur mycket jag satsar på rallyt.
  • Fortfarande ha mitt hjärta kvar. (Martin)
  • Rest till ovanliga resemål.
  • Flera tattueringar än fingrar.
  • Ägt en ko, mjölkat den, och drucke mjölken.
  • Fått mitt foto uppsatt på vägen på Frasses.
  • Köpt en väska för minsts 50.000.
  • Vara utbildad till något mer än byggare.
  • Att vara utbildad polis, eller idrottlärare.
  • Flygigt med en bil mer än 10m upp i luften.
  • Slutat röka.
  • Sovit på is hotellet.
  • Leva längre än 30.

Lite av min del mål innan 30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0