Sommar, folkrace, öl och fest.

då var denna arbetsdag avklarad, var lungt. Inte kan man slita ut sig i onödan, ikväll blir det yoga och sen hem och motera ihop hemmagymmet, ska satsa helhjärtat på att bli fitt och biefff till sommarn 2010:D Får se hur fan det går. Nu är balklänningen beställd iallefall, blev en vit eller ja gräddvit. Kunde inte bestämma mig för färg, fanns tusen att välja på, så får se ut som jag ska gifta mig. Har stått och haft diskution här med mormor om hur måtten ska mätas, men förhoppningsvis blir den perfekt efter mina kroppsformen. Eller ja den lär ju bli det om måtten är efter mig. Nu lite käk sen hetsa iväg, gu så vig jag ska bli nu.

Är jag nå tagagd då?!? JA! Enda jag tänker på är folkracen nu.
Total taggad på motala. Och mina girls ska med den här gången, yeeey. Hoppas NI håller det nu då, ni vet att jag behöver er.. Vad mer kan jag begära? Sommar, folkrace mina tjejer, och öl i mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0