Helgen.

Halloj, i fredags blev det inflyttnings fest hos isabelle, blev riktrigt rtevligt. Dök upp lite allt möjligt folk där mot slutet, men lära åka hem när det blev som roligast, hade en tävling som vänta. Skulle upp sex, somnade vid 2, 3 kanske? Kommer ner i köket på morgonen, pratar med pappa lite sen slänger han ur sig: Men va fan, du är ju full än! Var det bara att blå neka jag var spik nykter, lite trött bara, haha. tävling gick så där, noll poäng första heatet, glömmde alternativet kanske det dummaste man kan göra. Så lära vinna de 2 sista, blev 2a och 1a, skönt. Så blev en B-final iaf, slutade 4ra där, igentligen 3a. Får inte till starterna, blir tokig. Nästa tävling blir i skutskär, då ska dom sitta.

Lördagen kvällen stressade jag ner mig, kom hem efter tävlingen vid kvart över nio, skulle ut med pussywagon inne på crusingen i Gävle, såå slängde mig bokstavligt talat mig i duschen, stressa på mig nå skit kläder opch iväg, satt och söp och lyssnade på musik. Kung.

Nu sitter jag hemma och väntar på min balklänningen, de ska komma idag :DD HOPPAS!! Väntar bara att det ska knacka på dörren, ganska nervös att den inte ska passa, men den är måttad precis efter mig så den ska passa, om jag inte gått upp 5kg på en månad, men är ganska omöjligt för mig, älskar min ämnesomsättning. mohaha, undra hur många som blev irreterad nu. Men det skiter man väl i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0