MÄÄÄNÅRAA

Glömde att säga, SNART HELG. Och då blir det.... Inte en droppe öl, orkar inga jävla intriger från något retard. Ska väl leva lite ändå tänkte jag, får la se vad som sker. Om jag känner mig själv rätt, så slutar det med att man sitter på stille full och jävlig. MEN DET SKITER MAN VÄL I!! Man är ung EN gång, så varför inte fuckar ur medans man kan, vara lycklig och sluta tänka på det dåliga med allt. Tänkte berätta en logisk hemlighet för er: Slutar man tänka på det tråkiga och negativa och börjar tänka på allt kul man vill,ska eller har gjort. Då blir man mycket gladare:D Och det har jag börjat med, och vet ni. Det funkar. Jag är lycklig, hoppas ni är det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0