Tvn

Alltså vad är grejen med tvn på morgonen? Det är bara skit, tvshop och jerry springer. Jag skiter väl i om Ryan Shekler använder nå ansiktkräm så han får fin hy. Jag har redan fin hy! Totalt värdelöst, kan de visa nå bra serie som typ My name is Earl eller ghostwisper? Ne de ska envisas med att visa samma skit ändå. Mongon. juaja jag vet att vissa har dålig hy, inge liv och kollar på tvshop. 

Inte nog med att det är skit på tvn, vaknar jag SJU i morse klar vaken, kom hem från krogen vid 2 ungefär, inte kul. Satt och kollade på tv(vakna med the voice) det var iallafall bra. Sen bestämde jag mig för att åka hem, satt mig i bilen och åkte hem, svängde in på bilisten och köpte risifrutti,cigg och en billys.
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0