En dag

Godkväll, imorse fick jag mig en lite skräck upplevelse. Sista jag såg innan jag somna var ett sms från Robin som det sod "Nu blir det rally folkrace i skogen" Jag brukar aldrig tänka, tänk om det går åt helvete. Men det gjorde jag innan jag somna inatt. Sen i morse när jag vaknade hade jag först fått ett sms som det stod "Tur att du inte följde med idag" Och sen ett mms(Bild nedanför). Blev en aning orolig. Men det hade gått bra, förhoppingsvis tittar inte Robin min blogg, kanske blir less för jag la ut den här bilden, hehe ;)

Så lite om min väldigt intressanta dag jobb, blev äckligt slut sprang med 40 paket kakel upp och ner i en trapp. Inte skönt at all. Sen gym och efter gymmet skulle jag göra en proteindrink, bestående av ungefär ägg och banan. god....

 


mmm, vilken god.
naae nu ska jag försöka tabort min lilla bäbis martin fån datorn så han kan masera mig lite innan jag somnar, hiehhe.
det var allt, tack, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0