Ambitions.

Tjena, grym på att blogga nu ja. Inte så jävla sugen på det, ingen ork till att skriva att jag festar och jobbar, ute på äventyr ibland. Varför läser ens folk den här bloggen? Ja mitt lov harjag misslyckats med, ville till elmia ja, blev det så? nej. Skulle till shtlm igår på bilträff, verkar jag vara i sthlm? Vad har jag gjort då? Åkt bil, drucke öl och jobbat idag, och imorgon. Sen helg och skolan på det. Blir depp när jag tänker på studenten, plus att min student mössa är skit för liten, så vet inte hur jag ska göra med det. Snart ska jag åka och shoppa så ända in i helvete, vår/sommar kläder, here i come! Love it. Och hörrni, EN MÅNAD KVAR. 8 maj söderhamn, blir det tävling. Fucking happy. Sängen nu, upp vid 6 imorgon (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0