OHJA FOLKRACE

Är det nånting som får mig att glömma allt skit så är det folkrace, fan vad jag mår bra när jag får kliva upp tidigt på morgonen, hets leta efter licensen som jag alltid slarvar bort, in i bilen vara så nervös att man knappt vill tävla. Komma in i depån och lasta av. Besikta, betala startavgift och sedan försöka trycka i sig en macka. Slutar alltid med bara kaffe. Sen smyga iväg och röka, försöka slappna av. Förarsamanträde vid halv 10. Sen första starten, jag är så torr i käften så tungan fastnar i gommen, ont i magen och skitnödig. Men så fort jag får släppa upp kopplingen, släpper allt. SÅ JÄVLA PEPP NU. 8maj, ses vi i söderhamn. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!

hihi, kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0