I love life

Godkväll, startade denna dag klockan halv 7, blev frukost sen morgon promennix med Tindra, sen slänga sig in i bilen och stressa iväg till praktiken. Var världens lungaste dag idag, åkte mest runt med Kurt och gjorde lite små jobb. Lunchen käkade jag med Anni på hennes praktik HUNDDAGIS, wehió  jag älskar djur dom som är så ja helt underbara. Hade det inte varit för att pappa säger att han blivit "allergisk" hade jag ägt massor med djur nu, men tänker köpa ett allergifritt alternativ en Leguan:D Isf bygger jag om min garderob på rummet stoppar in en glas dörr, så kan den sitta där och chilla om den inte orkar att jag ska sitta och strirra på den. Vi får la se vad som händer. 
Denna kväll blir det att sola, kanske dricka en kaffe med Anni och sen läsa lite om jag får någon ro i kroppen att göra det.

Btw, på torsdag fyller jag år och vill gärna höra grattis då .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0