En ny dag och nya tag!

Nu sitter man över drängt av läxor IGEN, när ska jag lära mig? Skjuter upp det till samma dag som det ska vara inlämnat så blir det hets plugga till nätterna. Dumt att göra lite i taget när man har haft 3 veckor på sig, nejnej aldrig. Stress ska det vara det mår jag bäst av. Får slappna av på yogan ikväll. Är så jävla less på exakt allt just nu, och jag menar allt. Jag ser inget som helst posetivt i något längre, allt är svart och tråkigt. Ska jag se det minsta ljuset i mitt liv nu så ska de väl vara studenten och folkrace säsongen.

Ibland önskar jag att jag valt en annan linje så jag hade haft en anleding att komma härifrån, trodde jag var en sådan som höll mig från skit snack och fjortisfasoner, har aldrig haft något som helst problem med någon tills för ungefär 6månader sen. Ska man behöva ta massa skit från en jävla feg människa?
Nej,
varför tar jag åt mig?
Vet inte.
När ska jag släppa allt och se på livet från solsidan som jag alltid annars gjort.
vet inte.
Varför är jag så dum och faller för samma saker jämnt?
VET INTE?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0