BAL!

Och klänningen har kommit hem, så jävla skönt. Och den satt perfekt, tyvär så ångrade jag valet av färg när jag fick se klänningen irl. Det ser ut som en bröllopsklänning, desutom var det ett släp. Åkte hem till cilla och bettan fick gå loss med saxen, och bort med släpet, men hon klippte sönder den så det blev förkort nedtill. Mormor och hennes vän fick sitta igår kväll och försöka styra upp tabben på bästa sätt, jag stör mig som fan på att det glipar 1cm ned till. Men inte mycket att göra åt. Idag blir det, att vaxa, inpacka hår, anstiktmaska anstiket, trixa, fixa händerna, fixa till ögonbrynen, prov sminka, handla lösögonfransar m.m.m.m.m Och göra klart projekt arbetet............ Har inte tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0