And party and party.

Jajemän, helg imorgon. Skönt att livet bara rusar fram, skön vecka har jag haft, inte direkt slitit ut mig, i måndags följde jag med min chef och köpte bil i ulricehamn, full betalt. Skönt att få betalt för att sova och sen köra bil.

Annars idag hälsade på Robin och fixade hans bil så den blir as fin när lacken kommer på.. Inte riktigt, men nästan. Imorgon tänkte jag dricka vin med en vän, och på lördag ska jag till elstockholmo åh supa hjärnan i bitar och hälsa på en gammal vän, Alexander Dackefjord, oooh vad jag längtar fett länge sedan jag träffade honom. Sen kanske de blir lite shopping... Eller mycket.


jag och madde sköna  dagen efter, en kung ute kväll i alanya.

Kommentarer
Postat av: wille

hälsa från mig wille(nattas lillebror) btw hälsa andreas med :P

2010-10-15 @ 01:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0