Kung.

Så ja 2 dagar tilll helg, sitter just nu och väntar på min käre chief ska iväg och göra done ett badrum.
Idag tänker jag kanske ta mig ett glas vin och njuta inge festa inge fylla, bara njuta och tänka.
Nu är iallafall de där stackars gruvarbetarna påväg upp, hörde att de blivit bråk om vem som skulle åka upp sist, hade det varit en Svensk hade de varit bråk för ingen ville vara kvar sist för det var äckligt och man ville vara med sin familj. Men inte dom inte, dom gruvarbetarna vill vara kvar sist för att se om allt går rätt till och ingen blir kvar. ojoj ödmjuka människor, ska jag också bli någongång.


Saknar turkiet, i love turkey.



Hände med brännan då?
Jag är inte så flottig, men mina krämer är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0