TJA!

Shieet, nu ska jag blogga för trött på facebook.
Hänt i mitt roliga liv då? Jobbat, semestrat, utforskat sverige lite, kört folkrace levt lite, jobbat ännu mer, Köpt ny bil har jag gjorde också, så blir steg 3 på den, lär upp mot 300hp. Ledsen i ögat om jag inte får gasa mer, sen blir det nog mer määän då lär de nog bli lite svart jobb.

Dagen då, jobbat och tjänat pengar. Kanske kan vara bland de bästa som finns, jag älskar pengar, klart bästa grejen. Trött på att leva på käre mor och far. hmhm, händer idag då, dricka ett glas vin med en vän, ensamt hos pappa när han är borta i garnnlandet och jobbar.

Tänkte kasta ut några pics från sommaren/hösten. Bästa sommaren någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0